مصاحبه آرشیو خبر ها
مسأله یوونتوس ، مسأله عشق است

مسأله یوونتوس ، مسأله عشق است

استفان لیختشتاینر ، فارست گامپ یوونتوس ، که در سه فصل حضور خود در تورین به یکی از موثر ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است در مصاحبه ای با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از پیرلو ، مربی جدید و اهدافش در فصل پیش رو سخن گفت :

 

پیرلو؟

 

"تنها کافی است چشم او هدفی را ببیند. حتی اگر مدافع مقابل آماده باشد و حتی اگر موقعیت سختی برای تصاحب توپ باشد ، ولی حتی لازم نیست شما خود را به زحمت بیاندازید و یا نقش خود را در زمین عوض کنید ، توپ به شما خواهد رسید. ویژگی منحصر به فرد آندره آ آن است که یقیناً توپ را به شما خواهد رساند."

 

سیستم چهار دفاعه؟

 

"سیستم چهار دفاعه آسان تر است زیرا که همیشه یک هم تیمی در جلوی خود خواهید داشت.

 

هرچند با سیستم پنج هافبکه فعالیت بیشتری خواهید داشت و می توانی زمان طولانی تری بازی کنی اما ممکن است قابل پیش بینی شوی و مجبوری تنها در مسیر های مشخص حرکت کنی و همچنین مجبوری تمام مسیر رفت و برگشت را تنها طی کنی."

 

جام جهانی؟

 

"بسیار ناراحت کننده بود. در طول دوران بازیم هرگز از اشتباهات عظیمی نداشته ام ، اما این بار برایمان زیان آور بود. من شرمنده کشور و تیم ام هستم."

 

نقل و انقالات؟

 

"باعث خوشحالی است که باشگاه فرانسوی خواهان من است ، اما برای من ، مسأله ماندن در یوونتوس ، مسأله عشق (به این تیم) است و اگر دوست نداشتم بمانم راجب تمدید قرارداد مذاکره نمی کردم. هرچند اولویت اول من پیروزی دوباره و اثبات خود در این پیراهن است."

 

کونته و آلگری؟

 

"کونته یک فرمانروایی داشت.برای 45 دقیقه کنار زمین می ایستاد و من نیز نزدیک به او بازی می کردم. اما فراید های او هیچ فشاری بر من وارد نمی کرد ، من به آن عادت داشتم. با آلگری کار به خوبی پیش می رود ، ما زیاد صحبت می کنیم. شاید چیز هایی تغییر کند اما نیاز به تغییر و تحول نیست. رمولو موثر خواهد بود زیراکه من باید بعضی اوقات نفس تازه کنم. اما اگر درباره اش فکر کنید می بینید که من به استراحت نیاز ندارم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: